The Legend Of Peace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Legend Of Peace

The Legend Of Peace Forum, Guild Wars

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

TLP in Guild Wars 2 - Members

Ga naar beneden 
+26
jotto
J E F B E
krolden
Pim
Guildy Aloha
Niels
shiny glove ll
don
wouter
Diderik
Alyssa
DitisTim
Sushi Tepanyaki
tony
bloody hell hero
Eric/Dutch
Naccer
Karstonie
Inhumanous
Sorean
Stroopwaffel
Jop Maarse
stefan
Dervish Master Girl
een gulden
Sjacie
30 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa

Aantal berichten : 1170
Leeftijd : 32
Registration date : 03-05-08

TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:23 pm

Jullie moeten allemaal natuurlijk in jullie achterhoofd houden dat er allemaal TLP'rs van verschillende generaties in de Guild komen te zitten.

Het zal dus niet 100% hetzelfde zijn als vroeger, maar het doel & de kern blijft bestaan: gewoon lol hebben, droogkloterij en vrienden maken. Gewoon het TLP gevoel.

Tim verwacht dat alles weer het oude wordt, wat onmogelijk zal zijn. Mensen veranderen, groepen veranderen, deal with it.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/alyssa0093
DitisTim

Aantal berichten : 30
Leeftijd : 31
Registration date : 01-09-11

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:32 pm

Alyssa schreef:
Jullie moeten allemaal natuurlijk in jullie achterhoofd houden dat er allemaal TLP'rs van verschillende generaties in de Guild komen te zitten.

Het zal dus niet 100% hetzelfde zijn als vroeger, maar het doel & de kern blijft bestaan: gewoon lol hebben, droogkloterij en vrienden maken. Gewoon het TLP gevoel.

Tim verwacht dat alles weer het oude wordt, wat onmogelijk zal zijn. Mensen veranderen, groepen veranderen, deal with it.

Er komen geen TLP'ers van de oude generatie in behalve jij. De nieuwe generatie is gewoon een stel pubers die lopen te botten.
En ik deal er ook mee, ik ben allang gequit.
Jij vroeg via de mail of er mensen wouden komen zeuren op het TLP forum dus hier ben ik dan.

Naccer

Aantal berichten : 106
Leeftijd : 29
Registration date : 06-03-12

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:46 pm

DitisTim schreef:
Alyssa schreef:

Er komen geen TLP'ers van de oude generatie in behalve jij. De nieuwe generatie is gewoon een stel pubers die lopen te botten.
Jij vroeg via de mail of er mensen wouden komen zeuren op het TLP forum dus hier ben ik dan.

Das niet waar, er komen meer mensen ook van de oude generatie mee naar Gw2, maarja blijkbaar heb je het al moeilijk genoeg zonder TLP dus waarom zou je je er weer aan beginnen ?
Sushi Tepanyaki

Sushi Tepanyaki

Aantal berichten : 1434
Registration date : 03-12-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:49 pm

ik ben ook van de oude gen..

edit: sjacie je hebt mn naam verkeerd Sad
http://www.ym.nl
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:50 pm

Sushi Tepanyaki schreef:

Haha wilde ik net zeggen. Jij zit echt zo veel langer in de Guild dan Tim. Tim heeft zelf niet door dat hij niet tot de echte oldschoolers hoort.
Sushi Tepanyaki

Sushi Tepanyaki

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 8:51 pm

Alyssa schreef:
Sushi Tepanyaki schreef:

Haha wilde ik net zeggen. Jij zit echt zo veel langer in de Guild dan Tim. Tim heeft zelf niet door dat hij niet tot de echte oldschoolers hoort.

ik was ooit ook een puber, nooit gebot though. en een stuk volwassener Razz
Diderik

Aantal berichten : 6

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:01 pm

Het zal nooit aan de drama liggen iig, dat blijft typisch TLP...

:)niet negatief bedoelt, maakt het een stuk leuker toch?^^
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:05 pm

Ja joh precies. Beetje drama kan geen kwaad. Wink

Ik hoef alleen geen Goldfire / Marijse / DvE / Don / Tim problemen in Guild Wars 2. Jezus wat waren dat gigantische drama's.

Maaaar het wordt gewoon vooral gezellig in Guild Wars 2!
Sushi Tepanyaki

Sushi Tepanyaki

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:10 pm

hahaha marijse.. die had ik nog zo leuk laten ragen Very Happy
wouter

Aantal berichten : 34
Registration date : 14-05-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:40 pm

ikke ga wel spelen, maar een eige guild beginne^^. naam weet ik ook nog nie:(
wouter

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:41 pm

Alyssa schreef:

Ik hoef alleen geen Goldfire / Marijse / DvE / Don / Tim problemen in Guild Wars 2. Jezus wat waren dat gigantische drama's.

marijse problemen. fluit fluit
Sorean
Alyssa's Slave
Alyssa's Slave

Aantal berichten : 1147
Leeftijd : 30
Registration date : 07-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 9:46 pm

Alyssa schreef:

Says miss dramaqueen LOLOLOLOLOL

Razz
http://www.google.nl
don

Aantal berichten : 711

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 10:38 pm

Dat je Tim & ik in 1 zin met dat noemt stelt me toch wel teleur.

En TLP in GW2... weinig kans aangezien ik toch wel weer ga pvp'n Wink
don

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 07, 2012 10:42 pm

DitisTim schreef:
Alyssa schreef:

Er was nog een generatie voor ons tim, maar die waren niet zo leuk als wij dus np

+ Toen ik TLP joinde zater er iets van 50man en 1 paard in dus wij waren ook nog is de meest succesvolle generatie

deal with it

# of goldcapes?

Embarassed cheers
shiny glove ll

shiny glove ll

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 11:20 am

ik kom en zal shinyglove heten, mijn neef lord lukinator ook

maar

PROBLEEM : guild wars 2 heeft servers en misschien kost veranderen ervan geld
Sjacie
Admin
Admin
Sjacie

Aantal berichten : 835
Leeftijd : 34
Registration date : 30-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 11:50 am

shiny glove ll schreef:
ik kom en zal shinyglove heten, mijn neef lord lukinator ook

maar

PROBLEEM : guild wars 2 heeft servers en misschien kost veranderen ervan geld
dus we moeten zorgen dat we allemaal op dezelfde starten Razz en het schijnt dat tijdelijk wisselen makkelijk gaat maar je kan dan niet met elkaar WvWvW doen.

Maar leuk dat jullie er allebei weer bij zijn Very Happy
DitisTim

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 1:12 pm

Weet niet wie de oude generatie VOOR mij was, heb er nooit over gehoord dus het zal wel een hoop onzin zijn geweest. Met de oude generatie bedoel ik toen Jeddy nog guild leader was.

ik ben een held, jullie niet.

Alyssa schreef:

Don en ik waren geen probleem, wij zorgden ervoor dat die saaie guild nog een beetje leuk werd.
Naccer

Aantal berichten : 106
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 2:29 pm

DitisTim schreef:

ik ben een held, jullie niet.

lol! ye right
wouter

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 4:04 pm

don schreef:
DitisTim schreef:

Er was nog een generatie voor ons tim, maar die waren niet zo leuk als wij dus np

+ Toen ik TLP joinde zater er iets van 50man en 1 paard in dus wij waren ook nog is de meest succesvolle generatie

deal with it

# of goldcapes?

Embarassed cheers

dat paard was wel een geweldenaar.
Karstonie

Karstonie

Aantal berichten : 25
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 5:56 pm

Ik ben van de oudste GEN.. niemand die daar nog van speelt denk ik??
Diderik

Aantal berichten : 6

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2012 5:59 pm

Tim ik weet niet wat je bent maar je komt over als een dikke emo / wannabe hipster^.^"
don

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 09, 2012 2:33 am

TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 3103

baylife
DitisTim

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 09, 2012 7:31 am

Diderik schreef:
Tim ik weet niet wat je bent maar je komt over als een dikke emo / wannabe hipster^.^"

Als je met een gewicht van 68 kg en een lengte van 1.80 tegenwoordig al dik bent dan ben ik dik ja.

TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Guess-what-bro-baylife
Niels

Niels

Aantal berichten : 62
Leeftijd : 33
Registration date : 10-09-08

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 10, 2012 8:29 am

yoo ik doe ook mee, alleen weet ik nu nog geen naam..

die horen jullie wel als het zo ver is. Razz
Guildy Aloha

Aantal berichten : 60
Registration date : 18-05-10

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 10, 2012 3:54 pm

Ik ga GW2 mischien kopen.. een paar vriendin van mij ook dus mischien willen zij dan ook joinen
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members   TLP in Guild Wars 2 - Members - Pagina 2 Icon_minitime

TLP in Guild Wars 2 - Members
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TLP in guild wars 2
» Guild Wars 1
» guild wars 2
» Nieuwe Guild Wars Novel :D
» Guild Wars has left the game.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum