Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:23 pm
Jullie moeten allemaal natuurlijk in jullie achterhoofd houden dat er allemaal TLP'rs van verschillende generaties in de Guild komen te zitten.
Het zal dus niet 100% hetzelfde zijn als vroeger, maar het doel & de kern blijft bestaan: gewoon lol hebben, droogkloterij en vrienden maken. Gewoon het TLP gevoel.
Tim verwacht dat alles weer het oude wordt, wat onmogelijk zal zijn. Mensen veranderen, groepen veranderen, deal with it.
DitisTim
Aantal berichten : 30 Leeftijd : 31 Registration date : 01-09-11
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:32 pm
Alyssa schreef:
Jullie moeten allemaal natuurlijk in jullie achterhoofd houden dat er allemaal TLP'rs van verschillende generaties in de Guild komen te zitten.
Het zal dus niet 100% hetzelfde zijn als vroeger, maar het doel & de kern blijft bestaan: gewoon lol hebben, droogkloterij en vrienden maken. Gewoon het TLP gevoel.
Tim verwacht dat alles weer het oude wordt, wat onmogelijk zal zijn. Mensen veranderen, groepen veranderen, deal with it.
Er komen geen TLP'ers van de oude generatie in behalve jij. De nieuwe generatie is gewoon een stel pubers die lopen te botten. En ik deal er ook mee, ik ben allang gequit. Jij vroeg via de mail of er mensen wouden komen zeuren op het TLP forum dus hier ben ik dan.
Naccer
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 29 Woonplaats : Breda Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:46 pm
DitisTim schreef:
Alyssa schreef:
Er komen geen TLP'ers van de oude generatie in behalve jij. De nieuwe generatie is gewoon een stel pubers die lopen te botten. En ik deal er ook mee, ik ben allang gequit. Jij vroeg via de mail of er mensen wouden komen zeuren op het TLP forum dus hier ben ik dan.
Das niet waar, er komen meer mensen ook van de oude generatie mee naar Gw2, maarja blijkbaar heb je het al moeilijk genoeg zonder TLP dus waarom zou je je er weer aan beginnen ?
Sushi Tepanyaki
Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:49 pm
ik ben ook van de oude gen..
edit: sjacie je hebt mn naam verkeerd
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:50 pm
Sushi Tepanyaki schreef:
Haha wilde ik net zeggen. Jij zit echt zo veel langer in de Guild dan Tim. Tim heeft zelf niet door dat hij niet tot de echte oldschoolers hoort.
Sushi Tepanyaki
Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 8:51 pm
Alyssa schreef:
Sushi Tepanyaki schreef:
Haha wilde ik net zeggen. Jij zit echt zo veel langer in de Guild dan Tim. Tim heeft zelf niet door dat hij niet tot de echte oldschoolers hoort.
ik was ooit ook een puber, nooit gebot though. en een stuk volwassener
Diderik
Aantal berichten : 6 Leeftijd : 32 Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:01 pm
Het zal nooit aan de drama liggen iig, dat blijft typisch TLP...
:)niet negatief bedoelt, maakt het een stuk leuker toch?^^
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:05 pm
Ja joh precies. Beetje drama kan geen kwaad.
Ik hoef alleen geen Goldfire / Marijse / DvE / Don / Tim problemen in Guild Wars 2. Jezus wat waren dat gigantische drama's.
Maaaar het wordt gewoon vooral gezellig in Guild Wars 2!
Sushi Tepanyaki
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:10 pm
hahaha marijse.. die had ik nog zo leuk laten ragen
wouter
Aantal berichten : 34 Registration date : 14-05-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:40 pm
ikke ga wel spelen, maar een eige guild beginne^^. naam weet ik ook nog nie:(
wouter
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:41 pm
Alyssa schreef:
Ik hoef alleen geen Goldfire / Marijse / DvE / Don / Tim problemen in Guild Wars 2. Jezus wat waren dat gigantische drama's.
marijse problemen. fluit fluit
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 9:46 pm
Alyssa schreef:
Says miss dramaqueen LOLOLOLOLOL
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 10:38 pm
Dat je Tim & ik in 1 zin met dat noemt stelt me toch wel teleur.
En TLP in GW2... weinig kans aangezien ik toch wel weer ga pvp'n
don
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members wo maa 07, 2012 10:42 pm
DitisTim schreef:
Alyssa schreef:
Er was nog een generatie voor ons tim, maar die waren niet zo leuk als wij dus np
+ Toen ik TLP joinde zater er iets van 50man en 1 paard in dus wij waren ook nog is de meest succesvolle generatie
deal with it
# of goldcapes?
shiny glove ll
Aantal berichten : 365 Leeftijd : 38 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 11:20 am
ik kom en zal shinyglove heten, mijn neef lord lukinator ook
maar PROBLEEM : guild wars 2 heeft servers en misschien kost veranderen ervan geld
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 11:50 am
shiny glove ll schreef:
ik kom en zal shinyglove heten, mijn neef lord lukinator ook
maar PROBLEEM : guild wars 2 heeft servers en misschien kost veranderen ervan geld
dus we moeten zorgen dat we allemaal op dezelfde starten en het schijnt dat tijdelijk wisselen makkelijk gaat maar je kan dan niet met elkaar WvWvW doen.
Maar leuk dat jullie er allebei weer bij zijn
DitisTim
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 1:12 pm
Weet niet wie de oude generatie VOOR mij was, heb er nooit over gehoord dus het zal wel een hoop onzin zijn geweest. Met de oude generatie bedoel ik toen Jeddy nog guild leader was.
ik ben een held, jullie niet.
Alyssa schreef:
Don en ik waren geen probleem, wij zorgden ervoor dat die saaie guild nog een beetje leuk werd.
Naccer
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 29 Woonplaats : Breda Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 2:29 pm
DitisTim schreef:
ik ben een held, jullie niet.
ye right
wouter
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 4:04 pm
don schreef:
DitisTim schreef:
Er was nog een generatie voor ons tim, maar die waren niet zo leuk als wij dus np
+ Toen ik TLP joinde zater er iets van 50man en 1 paard in dus wij waren ook nog is de meest succesvolle generatie
deal with it
# of goldcapes?
dat paard was wel een geweldenaar.
Karstonie
Aantal berichten : 25 Leeftijd : 30 Registration date : 04-09-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 5:56 pm
Ik ben van de oudste GEN.. niemand die daar nog van speelt denk ik??
Diderik
Aantal berichten : 6 Leeftijd : 32 Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members do maa 08, 2012 5:59 pm
Tim ik weet niet wat je bent maar je komt over als een dikke emo / wannabe hipster^.^"
don
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members vr maa 09, 2012 2:33 am
baylife
DitisTim
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members vr maa 09, 2012 7:31 am
Diderik schreef:
Tim ik weet niet wat je bent maar je komt over als een dikke emo / wannabe hipster^.^"
Als je met een gewicht van 68 kg en een lengte van 1.80 tegenwoordig al dik bent dan ben ik dik ja.
Niels
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zevenbergen Registration date : 10-09-08
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members za maa 10, 2012 8:29 am
yoo ik doe ook mee, alleen weet ik nu nog geen naam..
die horen jullie wel als het zo ver is.
Guildy Aloha
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 30 Woonplaats : Heerenveen Registration date : 18-05-10
Onderwerp: Re: TLP in Guild Wars 2 - Members za maa 10, 2012 3:54 pm
Ik ga GW2 mischien kopen.. een paar vriendin van mij ook dus mischien willen zij dan ook joinen