The Legend Of Peace
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Legend Of Peace

The Legend Of Peace Forum, Guild Wars

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Guild Wars has left the game.

Ga naar beneden 
+2
Dervish Master Girl
shiny glove ll
6 plaatsers
AuteurBericht
shiny glove ll

shiny glove ll

Aantal berichten : 365
Leeftijd : 38
Registration date : 03-05-08

Guild Wars has left the game. Empty
BerichtOnderwerp: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 7:45 am

zij die DE shinyglove al een tijd niemeer gezien hebbe en mij nog kenne van TLP,

guild wars is verleden tijd jongens, ook ik heb het eindelijk ingezien. Vraag aan jezelf of je eiglijk nog zin hebt als je gw speelt, heb je niet al alles bereikt wat je wou? Smile Iedereen die gw al langer dan 1.5 jaar speelt moet toegeven van wel. Achievements zijn niet leuk om the hunte, het zijn gewoon wat letters en cijfers (hurray!). De meeste armors die je wou heb je al. En je zou kunne zegge ik ga pvpen , maar (of dit aan mij liegt weet ik niet, maar ik ondervind het toch zo) je kan alleen RA spelen en af en toe TA, in HA geraak je toch niet in een party want je moet rank 3 zijn en die rank kan je alleen krijge door partys etc etc etc, zoals jullie al wisten. AB, JQ en FA ...mjah als je dat echt pvp vind, en als je het nog geen trilioen keer gedaan hebt...go on and have fun Razz

Als je echt denkt dat de community nog online is...vraag jezelf dan af waarom niemand HM missies wil doen, of UW/FoW clear, tegenwoordig is ook DoA leeggelope geen mense meer daar, en sure er zijn nog mensen online...aan het farmen voor hun nieuw gear waarna ze weer kunne farme voor ander gear.

Arenanet en guild wars developers die zijn zeker ''left the game'' anders zouden we niet al 3 maand zonder XTH zitten door een kleine bug en was er toch wel een update gedurende july (ik bedoel WTF laatste update 9 july en het is 8 augustus, dat kwam je vroeger NOOIT tegen). Kan ik begrijpen ze zijn waarschijnlijk druk bezig met guild wars 2, maar ik heb al 2 jaar op dat spel zitten wachten terwijl ik gw speelde en nopez er komt niks maar dan ook niks van informatie, behalve wat tekenening. Dus als jij echt nog achievements wil hunten en gear farmen ,... dan mag dat van mij Smile Maar ik ben het beu.

bedankt dat je m'n Q.Q las en graag jou mening:)

shinyglove has left the game. Shinyglove is currently playing: counter strike source, call of duty 2, runes of magic, pirates vikings and knights 2 en warcraft3 =)

ps: WACHT MAAR AF TOT DIABLO 3, STARCRAFT 2, GW2 uitkomen!!! dat word COOOOOOOOWL
Terug naar boven Ga naar beneden
Dervish Master Girl
Sjacie's Slave
Sjacie's Slave
Dervish Master Girl

Aantal berichten : 2001
Leeftijd : 30
Registration date : 18-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:02 am

geen RoM spelen :O, dat is nog saaier dan gw
https://tlpforum.actieforum.com/
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa

Aantal berichten : 1170
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:11 am

hee muts Very Happy

totally /agreed with you. ik speel het alleen nog maar om in de guild hall te staan >.>

misschien stop ik na de vakantie helemaal.. ach we zien wel. Aion ziet er btw wel goed uit Smile
https://www.youtube.com/alyssa0093
Bullet Proof Jood

Bullet Proof Jood

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 30
Registration date : 30-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 11:28 am

Jij vind DoA leeg gelopen omdat jij neit weet wara je moet kijken, er zijn zat guilds. Ik heb de afgelopen paar maanden tientallen DoA runs gedaan. Als je niet in HA kan moet je gewoon vrienden hebben die hoge ranks hebben 0.o. beetje een whine verhaal
shiny glove ll

shiny glove ll

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 12:38 pm

Alyssa schreef:
hee muts Very Happy

totally /agreed with you. ik speel het alleen nog maar om in de guild hall te staan >.>

misschien stop ik na de vakantie helemaal.. ach we zien wel. Aion ziet er btw wel goed uit Smile

maar dan kan je ook WoW spele, want het is maandelijks betale :S
shiny glove ll

shiny glove ll

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 12:39 pm

Bullet Proof Jood schreef:
Jij vind DoA leeg gelopen omdat jij neit weet wara je moet kijken, er zijn zat guilds. Ik heb de afgelopen paar maanden tientallen DoA runs gedaan. Als je niet in HA kan moet je gewoon vrienden hebben die hoge ranks hebben 0.o. beetje een whine verhaal

ik kijk in american distr1 zoals het hoort, ik heb geen HA vrienden Razz
don

Aantal berichten : 711

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 1:21 pm

[quote="Alyssa"]

ik speel het alleen nog maar om in de guild hall te staan >.>

quote]

Waarom komt mij dit zo bekend voor..hmmz
nieuwtje

nieuwtje

Aantal berichten : 885
Leeftijd : 34
Registration date : 04-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 2:54 pm

ik speel al heel lang geen gw meer, ik heb het alleen nog wel aan staan, beetje kletsen en zooi (en eerst GvG, maar dat is weer opgehouden om de een of andere reden, *kijkt richard aan*)
http://www.outware.nl
don

Aantal berichten : 711

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 3:20 pm

jij kan wel ver kijken dan:O..en uhhm..wat is guild wars?
nieuwtje

nieuwtje

Aantal berichten : 885
Leeftijd : 34
Registration date : 04-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitimedi aug 04, 2009 4:25 pm

ja joh, net superman hier Razz
http://www.outware.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Guild Wars has left the game.   Guild Wars has left the game. Icon_minitime

Guild Wars has left the game.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Guild Wars 1
» guild wars 2
» TLP in guild wars 2
» Admin & Guild Wars 2
» Nieuwe Guild Wars Novel :D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum