HOPELIJK hebben jullie genoten van de laatste beta weekend, ik in ieder geval wel (kwam zondagochtend kersvers uit het vliegtuig en heb me in de loop van de nacht nog tot level 15 kunnen werken, jeeuj).
Dit topic is er eigenlijk alleen maar om te zeggen dat Sjacie mede-admin is geworden van dit forum, aangezien hij ongelofelijk tof is enzo (Sjacie, scroll naar beneden en klik op 't Beheerderspaneel). Voor de rest ga ik hier gewoon weer actief posten, aangezien GW 2 eindelijk in zicht is YES.
Oh, en maak er geen teringzooi van Sjacie
Pim
Aantal berichten : 250 Leeftijd : 30 Woonplaats : Eerbeek Registration date : 02-02-10
't lijkt me dan handig dat sjaco even een nieuw topic maakt over hoe en wat alles in gw2 gaat gebeuren? Is wat overzichtelijker voor iedereen, en staat alles netjes bij elkaar.
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
HOPELIJK hebben jullie genoten van de laatste beta weekend, ik in ieder geval wel (kwam zondagochtend kersvers uit het vliegtuig en heb me in de loop van de nacht nog tot level 15 kunnen werken, jeeuj).
Dit topic is er eigenlijk alleen maar om te zeggen dat Sjacie mede-admin is geworden van dit forum, aangezien hij ongelofelijk tof is enzo (Sjacie, scroll naar beneden en klik op 't Beheerderspaneel). Voor de rest ga ik hier gewoon weer actief posten, aangezien GW 2 eindelijk in zicht is YES.
Oh, en maak er geen teringzooi van Sjacie
WHERE HAVE YOU BEEN???
Naccer
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 29 Woonplaats : Breda Registration date : 06-03-12
nieuw categorie gemaakt, games en sites hier kunnen mensen dingen posten voor dingen als steam, facebook en andere dingen waar je mensen toe kan voegen. Deze is net als members only alleen zichtbaar voor ingelogde mensen