Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
| Onderwerp: Nostalgie screens :P zo aug 19, 2012 9:38 am | |
| Don had een heel goed idee om wat leuke oldskool pics te posten het hoeft niet allemaal pagina groot dus als het niet om het hele plaatje gaat knip er dan een stukje af Hier is er dan eentje van mij ik dacht dat ik alles kwijt was maar ik had blijkbaar nog 3 pics op mijn steam | |
|
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
| Onderwerp: Re: Nostalgie screens :P ma aug 20, 2012 6:59 am | |
| Dankje Bjorn Dankje Bart De TLP bug mogen we natuurlijk niet vergeten, dankje Bart Epic snowballing, dankje Twan Piggy, dankje Shiny hoe vaak hebben we dit niet gedaan... , dankje stefan Don kunnen we natuurlijk niet vergeten, dankje don Tom zoeken, wij zoeken er ook nog 1 voor gw2 , dankje Tom geld, dankje Twan Shadow Nexus: #1 Dajkah Inlet: #2 Pro team: Alyssa, Bjorn, Christiaan en ik was verveeld en heb even het forum doorgekeken voor wat leuke pics | |
|
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
| Onderwerp: Re: Nostalgie screens :P ma aug 20, 2012 9:30 pm | |
| aan het einde van de Take TLP Out video staan nog wat screens https://www.youtube.com/watch?v=S37OjW2VBVI ZOO ERG KUT dat al die screens van vroegah gewoon weg zijn omdat je bijv een nieuwe computer ofzo hebt | |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Nostalgie screens :P | |
| |
|