Aantal berichten : 106 Leeftijd : 29 Woonplaats : Breda Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Pre-Order or Pre-purchase wo apr 04, 2012 7:30 pm
Wat zijn de verschillen? alleen invite's tot alle beta na de pre-purchase?
Wat gaan jullie doen, Pre-purchase'n of Pre-orderen? ik ga hem zeker pre-purchase'n
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 1:22 pm
pre purchase: - alle beta's - 3 dagen eerder beginnen - hero's band
pre order: - 1 dag eerder toegang
denk dat iedereen die zeker weet dat hij gw2 gaat spelen pre purchased
Pim
Aantal berichten : 250 Leeftijd : 30 Woonplaats : Eerbeek Registration date : 02-02-10
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 4:39 pm
gewoon je pre-purchase pre-orderen.
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 5:11 pm
Naccer schreef:
ik ga hem zeker pre-purchase'n
FYI, Je kan hem al een week pre-purchase'n De eerste beta is de 20ste en op 10april woorden ze verstuurd naar je (De box met de code erin, geen cd.) de CE is al overal uitverkocht dus als je die wou hebben..pech gehad
Bol/Wehkamp/Bart smit/Gamemania
ze hebben hem allemaal al voor 1,5 week.
Naccer
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 29 Woonplaats : Breda Registration date : 06-03-12
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 5:58 pm
don schreef:
Naccer schreef:
ik ga hem zeker pre-purchase'n
FYI, Je kan hem al een week pre-purchase'n De eerste beta is de 20ste en op 10april woorden ze verstuurd naar je (De box met de code erin, geen cd.) de CE is al overal uitverkocht dus als je die wou hebben..pech gehad
Bol/Wehkamp/Bart smit/Gamemania
ze hebben hem allemaal al voor 1,5 week.
Ik haal hem gewoon bij bart smit, ff langs gaan, Moet je de pre-purchase preorderen ofzo?
Pim
Aantal berichten : 250 Leeftijd : 30 Woonplaats : Eerbeek Registration date : 02-02-10
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 5:59 pm
kan idd ja
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 6:10 pm
dan fiets ik er morgen dus gewoon ff langs Kwil zeker de key hebben voor aankomende beta's die head start en hero's band boeit me niet veel
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 7:16 pm
Game mania had vanmiddag gebeld; ik kan dinsdag m'n code komen ophalen. yaay.
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 7:30 pm
Kan je overigens de Guild Wars 2 client ergens al downloaden?
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 7:54 pm
Illegaal wel ja Maar geen legale client.
Ze zijn wel hetzelfde
Pim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase do apr 05, 2012 8:20 pm
lyssje heb je deluxe of standard?
Pim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase vr apr 06, 2012 8:58 am
hmpf, ik denk laat ik vandaag gw2 eens kopen, standaard facking edition; IS IE OVERAL UITVERKOCHT -_________________________________________________________-
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase vr apr 06, 2012 11:43 am
Overal al? Tering ik spring nu op me fiets naar de winkel dan XD
Naccer
Kheb hem in me hande gehad, en had hem al bijna betaald, tot de fidiaal manager binnen kwam en zei dat die nog niet verkocht mochten worden.. FML wel besteld,
PS : mooi hoesje zeer mooi Ps2: Sorry voor dubbelpost
jotto
Aantal berichten : 146 Leeftijd : 28 Woonplaats : Emmen Registration date : 05-08-08
oh ja ik keek op alle websites en hij stond nergens meer op, weet niet of ie uitverkocht is of niet maar dat leek zo, omdat alles er gister nog wel op stond
DitisTim
Aantal berichten : 30 Leeftijd : 31 Registration date : 01-09-11
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase za apr 07, 2012 1:31 pm
Heb me beta code net binenn gekregen jajajaja
collectors edition for the win
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 10:51 am
Meneertje van de Bart Smit was zo aardig om tegen mij te vertelle dat de release date 30-06-2012 of 31-07-2012 was Danku ( hij zat in de war met de dagen ~~ ) hij dacht 30-06-2012
Pre-purchase binnen
Pim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 1:16 pm
net alsof het meneertje van de bart smit de release datum weet xD
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 1:27 pm
Ja want hij zei dat ie het van NCsoft kreeg ? wegens de 3 dagen pre-start. Dunno of ik het moet geloven, maar ik kom daar vaker en hij heeft vaker release datums door gespeeld
maar blijft erg vaag, eind Juni / Begin Juli zou perfect zijn
DitisTim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 2:24 pm
Naccer schreef:
Ja want hij zei dat ie het van NCsoft kreeg ? wegens de 3 dagen pre-start. Dunno of ik het moet geloven, maar ik kom daar vaker en hij heeft vaker release datums door gespeeld
Vind het knap dat een random meneertje van de bart smit een release datum weet die guild wars zelf niet eens weet. Sinds ze meerdere keren hebben gezegt nog niet te weten wanneer precies te releasen.
Alle release data van elke website staat op 30-06. Waarom? Dit is een place holder, een gok in het niets.
Een meneertje van de bart smit is wel de laatste die te horen krijgt wanneer de release datum van Guild Wars 2 is.
Geloof wat je wilt geloven.
Naccer
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 2:57 pm
DitisTim schreef:
Naccer schreef:
Vind het knap dat een random meneertje van de bart smit een release datum weet die guild wars zelf niet eens weet. Sinds ze meerdere keren hebben gezegt nog niet te weten wanneer precies te releasen.
Alle release data van elke website staat op 30-06. Waarom? Dit is een place holder, een gok in het niets.
Een meneertje van de bart smit is wel de laatste die te horen krijgt wanneer de release datum van Guild Wars 2 is.
Daarom vind ik het ook zo raar, Ik zei tegen hem dat het nog onbekend is, Hij zei dat ie het van het hoofdkantoor had gehoord, Naja het zou mooi zijn maar sinds het pas beta is kan je eigelijk gegaranderen, je weet niet wat er fout of goed gaat in de BETA
DitisTim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 2:59 pm
Naccer schreef:
DitisTim schreef:
Daarom vind ik het ook zo raar, Ik zei tegen hem dat het nog onbekend is, Hij zei dat ie het van het hoofdkantoor had gehoord, Naja het zou mooi zijn maar sinds het pas beta is kan je eigelijk gegaranderen, je weet niet wat er fout of goed gaat in de BETA
Arenanet heeft voorheen al gezegt dat de release date volledig afhankelijk is van de beta. Als ze de release date al wisten, hadden ze die wel aan bekend gemaakt bij de pre purchase aankopen.
Maarja, laten we hopen dat hij er 30 juni al is xD
tony
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 32 Registration date : 21-08-11
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 8:22 pm
aaaaargh, ik bij eplaza vandaag zegt ie ja ik heb er nog maar 1 dus ik over de zeik natuurlijk haha. zegt ie tsja ik had zowiezo alleen de standaard versie............ gvd dus ik kijken op bol.com, blijkt dat dat de enige pre purchase soort is.
ik heb dus vette pech want ik wil die 75 euro versie haha ik moet wachten en mis de eerdere deelname ach ja
DitisTim
Onderwerp: Re: Pre-Order or Pre-purchase di apr 10, 2012 8:28 pm
tony schreef:
aaaaargh, ik bij eplaza vandaag zegt ie ja ik heb er nog maar 1 dus ik over de zeik natuurlijk haha. zegt ie tsja ik had zowiezo alleen de standaard versie............ gvd dus ik kijken op bol.com, blijkt dat dat de enige pre purchase soort is.
ik heb dus vette pech want ik wil die 75 euro versie haha ik moet wachten en mis de eerdere deelname ach ja