Aantal berichten : 182 Leeftijd : 32 Woonplaats : Amersfoort Registration date : 08-06-08
Onderwerp: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 11:02 am
Yo beste mensen, dit is een "nieuw" spel voor het forum en het wordt lache als er veel mensen meedoen.
Wat je moet doen
ik maak een begin van 3 woorden, iedere "deelnemer" moet 3 woorden toevoegen, niet meer en niet minder. Hier door ontstaat er als het goed is een lang grappig verhaal. (wel de tekst van de vorige persoon kopiëren).
Ik begin:
Ik had eens...
Wie volgt??
Tha Rangah/Daimy ym
Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 11:15 am
ik had eens een dikke moeder
Vow of Torment
Aantal berichten : 182 Leeftijd : 32 Woonplaats : Amersfoort Registration date : 08-06-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 11:22 am
ik had eens een dikke moeder die erg druk
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 12:50 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze
Tha Rangah/Daimy ym
Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 1:16 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik
shiny glove ll
Aantal berichten : 365 Leeftijd : 38 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 1:27 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 1:27 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 1:31 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar
don
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 2:19 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten
Vow of Torment
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 2:26 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten en je wilt
Vow of Torment
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 2:30 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten en je wilt niet weten wat
don
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 2:48 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:09 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:10 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don,
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:11 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don,ben net begonnen
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:12 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don,ben net begonnen met wat jij
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:13 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don,ben net begonnen met wat jij zo lekker vond
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:14 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen"
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:16 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen" gisterenavond in het
Vow of Torment
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:21 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen." Gisterenavond in het donkere
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:21 pm
Citaat :
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen" gisterenavond in het donkere enge park
Vow of Torment
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:23 pm
Dus: ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen." Gisterenavond in het donkere enge park
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:23 pm
Ok ik volg het niet meer?
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen." Gisterenavond in het donkere enge park zag ik twee
shiny glove ll
Onderwerp: Re: Een nieuw spel.... di jun 24, 2008 3:24 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen." Gisterenavond in het donkere enge park zag ik twee TLP'ers met verlepte
lord lukinator
Aantal berichten : 11 Leeftijd : 29 Woonplaats : ik verhuis om de dag Registration date : 03-05-08
Onderwerp: het verhaaltje van topic di jun 24, 2008 3:26 pm
ik had eens een dikke moeder die erg druk was, en ze was heel dik, haar oma daareentegen was heel dun, don nam haar,mee naar buiten,en je wilt,niet weten wat,ze toen zei: ''ik ben moe''. "oh" zei don, "ben net begonnen met wat jij zo lekker vond om te doen." Gisterenavond in het donkere enge park zag ik twee TLP'ers met verlepte stinkende kaasbolletjes gooien