Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za aug 07, 2010 10:58 am
Baron schreef:
Ik irriteer me vandaag aan een vlieg die steeds op mijn beeldscherm gaat zitten.
helemaal kapot maken.
ik irriteer me aan oorontsteking door chloor water in turkije..
Baron DIE NEUE SPAM-KÖNIG
Aantal berichten : 1282 Leeftijd : 31 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 8:27 am
Ik irriteer me vandaag aan het feit dat ik over een uurtje al weer moet werken.
een gulden
Aantal berichten : 408 Leeftijd : 74 Woonplaats : Daar. Registration date : 21-09-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 9:08 am
ik irriteer me aan mn vader die naar mensen schreeuwt "KIJK DIE MAN DAAR HEEFT EEN MISLUKTE PIZZA"
Igor Moderator
Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 10:42 am
ik irriteer mee aan gulden omdat hij irritant is
een gulden
Aantal berichten : 408 Leeftijd : 74 Woonplaats : Daar. Registration date : 21-09-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 11:49 am
Igor schreef:
ik irriteer me aan igor omdat ie mij irritant vind.
Sushi Tepanyaki
Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 2:49 pm
een gulden schreef:
Igor schreef:
ik irriteer me ook aan een gulden omdat hij echt heel irritant is en igor niet.
een gulden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 4:20 pm
Sushi Tepanyaki schreef:
een gulden schreef:
ik irriteer me ook aan een gulden omdat hij echt heel irritant is en igor niet.
ik irriteer me aan sushi omdat ie een grammar nazi is.
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 4:30 pm
Ik irriteer me aan mensen die serieus ook echt niets bijdragen aan het forum, en die ik liever een ban zie krijgen.
krolden
Aantal berichten : 870 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten (België) Registration date : 07-02-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 4:56 pm
Alyssa schreef:
Ik irriteer me aan mensen die serieus ook echt niets bijdragen aan het forum, en die ik liever een ban zie krijgen.
me 2, ik moet om het uur alle topic's terug afgaan omdat ze allemaal ondergespammed zijn
nieuwtje
Aantal berichten : 885 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zwijndrecht Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 6:29 pm
10k dat ik een ban krijg terwijl ik niet eens spam!
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 6:30 pm
nieuwtje schreef:
10k dat ik een ban krijg terwijl ik niet eens spam!
Verkeerde account..kut nu spam ik..
ban
Igor Moderator
Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 7:04 pm
Alyssa schreef:
ik irriteer me aan lyss die geen banhammer gebruikt
een gulden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 7:27 pm
mischien zo wel.
krolden
Aantal berichten : 870 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten (België) Registration date : 07-02-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag zo aug 08, 2010 10:05 pm
Ik irriteer me aan het feit dat 24 tot half 2 in de nacht duurt.
J E F B E
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten Registration date : 24-04-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag ma aug 09, 2010 7:54 am
krolden schreef:
Ik irriteer me aan het feit dat 24 tot half 2 in de nacht duurt.
Ik irriteer me aan het feit dat ik 24 ben vergeten kijken omdat het pas om half 2 snachts is
krolden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag ma aug 09, 2010 8:16 am
Alyssa schreef:
Alyssa schreef:
Ik irriteer me vandaag aan de avatar van Krolden & daimy die je niet uit elkaar kan halen.
Let me fix your avatar for you.
Kom nou Lyss, moet je nu echt telkens mijn profiel aanpassen?
Sushi Tepanyaki
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag ma aug 09, 2010 10:02 am
ik irriteer me nogsteeds aan een gulden.
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag ma aug 09, 2010 4:51 pm
Sushi Tepanyaki schreef:
ik irriteer me nogsteeds aan een gulden.
Amen.
krolden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag di aug 10, 2010 11:19 pm
Het was vandaag, nou nee, eigenlijk was het gisteren. Het was in elk geval dinsdag 10 augustus, iets na het eten. Ik zat lekker te gamen toen mijn jongere broer Evert genaamd naar mij toe kwam. Hij tikte op mijn schouder, en ik draaide me om. In zijn hand had hij de telefoon die draagbaar is, zoals de meeste telefoons tegenwoordig, want anders kon hij er niet mee tot bij mij geraken vanuit zijn kamer. Evert zei dat iemand voor mij belde, dus ik nam de telefoon. Nu bleek het dat mijn oudere broer die Maarten heet mij belde, hij was op dat moment aan het werken in "eetcafe Den Bottel" waar ik trouwens ook werk (uiteraard niet op dat moment want ik zat thuis). Nu bleek het dat de persoon die normaal gezien afwast op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag zich misselijk voelde, en dus had kris (de baas) aan Maarten gevraagd om naar mij te bellen om te vragen of ik kon invallen. Aangezien dat Maarten wist dat ik niet echt iets aan de hand had, kon ik niet echt nee zeggen. Dus ik zeg tegen Maarten dat ik me even ga omkleden en dat ik eraan kom. Toen ik daar aankwam was Christel (degene die zich misselijk voelde er nog, maar toen ik eraan kwam vertrok ze naar de docter. Nu bleek het net een van de drukkere dagen te zijn, ik kan dit zelf niet bevestigen omdat ik 's avonds normaal gezien niet moet werken. Dys ik was daar alles aan het geven om bij te blijven met de afwas. Na ongeveer een uur kwam de grote baas Kris naar mij toe om te zeggen dat Christel niet mag werken tot zondag. Hieruit volgde dat Kris nog een afwasser zocht voor woensdag en donderdag; en hij had mij in gedachten. Omdat mijn broer daar ook werkt en die weet dat ik niet echt iets te doen heb kon ik weeral niet echt nee zeggen. ik had natuurlijk als excuus kunnen zeggen dat ik woensdag nog moest fappen op lyss haar avatar (die ondertussen alweer weg is), en donderdag een forum moest onderspammen, maar dat zouden ze toch niet geloven. Dus moet ik nog twee avonden extra gaan werken. Om tien uur sluit de keuken, maar de koks vertrekken pas om half elf. Het duurde nog ongeveer tot twaalf uur voor ik klaar was met werken en naar huis kon fietsen. Ik was zonder jas gekomen omdat Jef (hier beter bekend als J E F B E) hem geleend had toen hij zonder jas naar mij was gefietst en hij snachts terug naar huis moest door de regen. Nu regende het uiteraard ook toen ik naar huis wou fietsen, maar wat het noch erger maakte was dat ik zag dat mijn broer met de auto van mijn papa en mama was gekomen, en ik moest fietsen. Toen ik dan thuis kwam moest ik ook nog douchen voor ik naar bed kon, omdat ik naar eten stonk, en douchen om half een snachts is ook niet echt leuk. Nadat ik gedouched was kon ik eindelijk gaan slapen, maar moest ik toch eerst dit verhaaltje nog typen. Daar ben ik nu mee klaar, en maar goed ook, want mijn ogen beginnen pijn te doen van heel de tijd naar het scherm van mijn GSM te kijken (dit kan ook de reden zijn van eventuele typfouten).
J E F B E
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten Registration date : 24-04-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 8:34 am
Daar begin ik ni aan te leze ze man
krolden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 8:47 am
J E F B E schreef:
Daar begin ik ni aan te leze ze man
quoted as spam
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 9:10 am
Ik irriteer me aan Krolden, die vervelend begint te worden.
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 10:41 am
Baron schreef:
Ik irriteer me aan Krolden, die vervelend begint te worden.
You just got trolled then mister.
das toch juist de bedoeling van een belg..irritant zijn
kijk maar naar cetje.
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 11:37 am
Ik irriteerde me vandaag aan een gulden & krolden.
Dus ze hebben allebei een ban van 3 dagen.
Enjoy de 3 dagen van geen gulden & krolden
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo aug 11, 2010 11:54 am
Alyssa schreef:
Ik irriteerde me vandaag aan een gulden & krolden.
Dus ze hebben allebei een ban van 3 dagen.
Enjoy de 3 dagen van geen gulden & krolden
WOOHOO RUST!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag