Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo sep 01, 2010 10:34 pm
don wtf? is GW eindelijk zo dood dat jij ook top 100 kan halen
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag wo sep 01, 2010 10:49 pm
Igor schreef:
don wtf? is GW eindelijk zo dood dat jij ook top 100 kan halen
omdat je het zo aardig vraagt Honorable Squad [gg] r100 Less Q Q Moar Pew Pew [QQ] r48 B U I L D W A R S[QQ] r200 Unconquarable Players [Pzz] r90 Terrifying Players [Pzz] r70 Activity Can Be A Issue [afk] r80-100 De Piraten Boot[Yarr] r90(woord hoger)
nu die van ivar: The Legend Of Peace[TLP] peak rating..1024
sup
Baron DIE NEUE SPAM-KÖNIG
Aantal berichten : 1282 Leeftijd : 31 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag do sep 02, 2010 4:58 am
don schreef:
The Legend Of Peace[TLP] peak rating..1024
Dat waren goede tijden.
Igor Moderator
Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag do sep 02, 2010 10:34 am
don schreef:
nu die van ivar: The Legend Of Peace[TLP] peak rating..1024
ah ja goeie tijden goeie tijden
krolden
Aantal berichten : 870 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten (België) Registration date : 07-02-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag do sep 02, 2010 6:24 pm
Stomme hond die altijd op het gras poept!
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag do sep 02, 2010 9:28 pm
krolden schreef:
kutleven
Dervish Master Girl Sjacie's Slave
Aantal berichten : 2001 Leeftijd : 30 Woonplaats : Heiloo Registration date : 18-11-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag vr sep 03, 2010 11:05 am
Igor schreef:
krolden schreef:
kutleven
awh :'(
wat is een iTelefoon? of is dat gewoon de iPhone in het nederlands want dat zuigt echt keihard want iTelefoon klinkt voor geen kut weet je
Nee, dat is de nederlands naam voor de goedkope chinese naakmaak iphones Ze kosten maar 40€ in china (als je het ff omrekent) en ik heb Ruxi Mi eentje laten meebrengen toen hij naar China ging. XD
Voor het vetgedrukt verwijs ik even naar het topic: beste 9 minuten van piranha 3D
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 9:52 am
Ik heb echt een ontzettende hekel aan die namaak-dingen. Haal dan een fatsoenlijke telefoon, die ook nog goed functioneert.
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 11:52 am
zucht CollegeHumor <3
J E F B E
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten Registration date : 24-04-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 2:52 pm
krolden schreef:
Dervish Master Girl schreef:
wat is een iTelefoon? of is dat gewoon de iPhone in het nederlands want dat zuigt echt keihard want iTelefoon klinkt voor geen kut weet je
Nee, dat is de nederlands naam voor de goedkope chinese naakmaak iphones Ze kosten maar 40€ in china (als je het ff omrekent) en ik heb Ruxi Mi eentje laten meebrengen toen hij naar China ging. XD
Voor het vetgedrukt verwijs ik even naar het topic: beste 9 minuten van piranha 3D
Was dat een mop of moet die itelefoon nog komen? Want ik heb jou nog nooit met dat ding gezien.
krolden
Aantal berichten : 870 Leeftijd : 31 Woonplaats : Hoogstraten (België) Registration date : 07-02-10
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 4:28 pm
Baron schreef:
Ik heb echt een ontzettende hekel aan die namaak-dingen. Haal dan een fatsoenlijke telefoon, die ook nog goed functioneert.
Geloof je dit nou echt? En het light niet aan me mobiel, maar aan mijn pc; als je een acc opstart geeft hij alg gelijk de error dat applesyncnotifier.exe gefaald heeft in het vinden van de entrypoint van procedure CFConstantStringClassRefence in corefoundation.dll of zoiets.
J E F B E schreef:
krolden schreef:
Was dat een mop of moet die itelefoon nog komen? Want ik heb jou nog nooit met dat ding gezien.
Waarom zou ik een iTelefoon kopen (als dat ding al bestaat), als ik al een iPhone heb?
En ik heb mijn tong en gehemelte verbrand op het werk met een te warme lasagne.
Laatst aangepast door krolden op ma sep 06, 2010 5:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tha Rangah/Daimy ym
Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 6:39 pm
ik heb 3-2 verloren tegen jouw broer Lennert Mr het lag niet aan je broer. lol.
krolden
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag za sep 04, 2010 6:45 pm
Tha Rangah/Daimy schreef:
ik heb 3-2 verloren tegen jouw broer Lennert Mr het lag niet aan je broer. lol.
mocht hij heel de wedstrijd op de bank zitten? Dat mag ik ook altijd. Nadeel is wel dat hij zich nu een goede volleyballer voelt . Maar Daimy, jij bent nog steeds mijn nummer 1.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Jouw kwaaltjes en irritaties vandaag