Aantal berichten : 146 Leeftijd : 28 Woonplaats : Emmen Registration date : 05-08-08
Onderwerp: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 5:01 pm
zie link
https://2img.net/r/ihimizer/i/poewhexway.jpg
Barry Ratman Moderator
Aantal berichten : 181 Leeftijd : 34 Woonplaats : Beverwijk Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 5:30 pm
There you go.
Dervish Master Girl Sjacie's Slave
Aantal berichten : 2001 Leeftijd : 30 Woonplaats : Heiloo Registration date : 18-11-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 6:00 pm
w0w we komen toch niet meer tot leven in gw.
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 6:15 pm
Dervish Master Girl schreef:
Nog 5 dagen en Barry wordt leader
Aantal berichten : 2001 Leeftijd : 30 Woonplaats : Heiloo Registration date : 18-11-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 6:20 pm
oh op die manier . ik dacht voor als iedereen uit vorig tlp weer actief tlp ging spelen . of doen ze dat al en ben ik nou de enige die gw voorgoed verlaten heeft
Barry Ratman Moderator
Aantal berichten : 181 Leeftijd : 34 Woonplaats : Beverwijk Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 8:16 pm
Alyssa schreef:
Zijn er waarschijnlijk 2.
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen vr jul 23, 2010 9:06 pm
Barry Ratman schreef:
Alyssa schreef:
Zijn er waarschijnlijk 2.
beter toch
Jop Maarse
Aantal berichten : 353 Leeftijd : 29 Registration date : 30-04-10
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen za jul 24, 2010 6:48 pm
meh al heel veel mensen zijn weg uit HOLY en naar TLP, maar ik nog niet, dus iemand invite mij ff
Igor Moderator
Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen za jul 24, 2010 10:47 pm
oh op die manier . ik dacht voor als iedereen uit vorig tlp weer actief tlp ging spelen . of doen ze dat al en ben ik nou de enige die gw voorgoed verlaten heeft
I lolled. Mensen die weer gaan spelen no thank you ik speel wel wow tot veel te laat in de avond.
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen zo jul 25, 2010 9:27 am
Igor schreef:
I lolled. Mensen die weer gaan spelen no thank you ik speel wel wow tot veel te laat in de avond.
wow is cool
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen di jul 27, 2010 4:59 pm
ik snap gewoon niet waarom jullie nog steeds proberen gvg te doen met tlp het is al een miljard keer geprobeerd en de enige keren dat het niet faalde was wanneer zeven mensen uit een andere guild kwamen xD
nieuwtje
Aantal berichten : 885 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zwijndrecht Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen di jul 27, 2010 5:17 pm
Sorean schreef:
ik snap gewoon niet waarom jullie nog steeds proberen gvg te doen met tlp het is al een miljard keer geprobeerd en de enige keren dat het niet faalde was wanneer zeven mensen uit een andere guild kwamen xD
Zelfs toen faalde het
jotto geef het op en hou het bij ascalon arena, ipv aardig doen zeg ik het je wel.
je zal altijd blijven falen in pvp.
Igor Moderator
Aantal berichten : 1408 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zoetermeer Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 1:59 pm
nieuwtje schreef:
Sorean schreef:
Zelfs toen faalde het
jotto geef het op en hou het bij ascalon arena, ipv aardig doen zeg ik het je wel.
je zal altijd blijven falen in pvp.
maar het was wel lachen!
jotto
Aantal berichten : 146 Leeftijd : 28 Woonplaats : Emmen Registration date : 05-08-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 4:22 pm
@don
het boeit mij dus egt geen fuck wat jij vind ik speel pvp niet om te winnen maar voor vermaak/tijdverdrijf
ik ben niet zo'n gozer die guildwars al te serieus neemt zoals jij. ook niet iemand die op mensen gaat zeiken omdat ie vriendloos en gefrustreerd is en dat gaat uiten op een spelletje.
mijn advies: zoek een psygiater en laat mensen gewoon hun fucking gang gaan zonder overal op te ragen. dus stfu
don i luv you <3
nieuwtje
Aantal berichten : 885 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zwijndrecht Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 4:59 pm
jotto schreef:
@don
het boeit mij dus egt geen fuck wat jij vind ik speel pvp niet om te winnen maar voor vermaak/tijdverdrijf
ik ben niet zo'n gozer die guildwars al te serieus neemt zoals jij. ook niet iemand die op mensen gaat zeiken omdat ie vriendloos en gefrustreerd is en dat gaat uiten op een spelletje.
mijn advies: zoek een psygiater en laat mensen gewoon hun fucking gang gaan zonder overal op te ragen. dus stfu
don i luv you <3
het boeit je niks en toch post je
umad?
1. pvp is alleen leuk als je wint (Dat geldt voor heel veel) 2. vertelde gewoon de waarheid meer niet. 3. jij woord boos via een forum, wie moet er hier een psychiater gaan zoeken? 4. no homo
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 5:13 pm
jotto schreef:
@don
don i luv you <3
don trekt zich hier niks van en gaat je nu niet verder flamen omdat?
Meryn Dervish
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 34 Woonplaats : Verweggistan Registration date : 28-01-10
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 9:11 pm
Igor schreef:
jotto schreef:
@don
don i luv you <3
alles is nutteloos against Don. Beter negeert iedereen hem gewoon ipv te ragen zonder enige positieve uitkomst.
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 10:32 pm
Meryn Dervish schreef:
Igor schreef:
alles is nutteloos against Don. Beter negeert iedereen hem gewoon ipv te ragen zonder enige positieve uitkomst.
ga vooral door met ragen vinden sommige mensen leuk^^
nieuwtje
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 10:32 pm
Igor schreef:
Meryn Dervish schreef:
welke rage?
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 10:36 pm
nieuwtje schreef:
Igor schreef:
welke rage?
die gecontroleerde gefocusde rage die gehaat wordt door de meeste hier die niet bij de old school behoren
nieuwtje
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen wo jul 28, 2010 11:06 pm
Igor schreef:
nieuwtje schreef:
welke rage?
die gecontroleerde gefocusde rage die gehaat wordt door de meeste hier die niet bij de old school behoren
igor, ik volg je niet en don wss ook niet snap niet welke rage je bedoelt hierboven
Tha Rangah/Daimy ym
Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen do jul 29, 2010 7:03 am
nej ik ben ook niet helemaal mee nu.
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen do jul 29, 2010 1:32 pm
JULLIE SNAPPEN ME GEWOON NIET HET LIGT NIET AAN MIJ MAAR AAN JOU HET IS UIT RICHARD! HOOR JE ME HET IS UIT! IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!
nieuwtje
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen do jul 29, 2010 1:38 pm
Igor schreef:
JULLIE SNAPPEN ME GEWOON NIET HET LIGT NIET AAN MIJ MAAR AAN JOU HET IS UIT RICHARD! HOOR JE ME HET IS UIT! IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!
Dat was tom lieverd.
Igor Moderator
Onderwerp: Re: Voor als we weer tot leven komen do jul 29, 2010 3:46 pm
nieuwtje schreef:
Igor schreef: