Hey iedereen dit heb ik vroeger bij mijn oude guilds gehost en het was best wel een success, dus mischien is het ook wel wat om het hier te doen.
(tekst hier onder zijn uit oude tekst documenten gehaald dus let er niet te veel op dat het in ik form geschreven is (was namelijk leader toen der tijd))
==================
Ik heb dit bedacht omdat wij beter als een team moeten leren samen werken en dit een goede oefening zou zijn voor de opkomende GVG's
Het gaat zo,
We spreken een tijd af om gezamenlijk in de Guildhall te verzamelen (hopelijk komt er een vaste tijd)
Kom gelieve wel op tijd want als een GVG gespeeld moet worden moet je ook op tijd komen dus als de afspraak is 20:00 verzamelen en 20:30 beginnen en je komt gewoon om 20:25 aanzetten dan heb je gewoon voor de 1e ronden pech gehad en mag je niet meedoen. Natuurlijk wel de 2e ronde.
Regels:
- Ieder team moet het zelfde aantal monks hebben
- De 2 kiezers moeten allebei van het zelfde profession zijn (kiezers moeten een microfoon en TeamSpeak hebben)
- Als de kiezers gekozen zijn moeten zij /roll 100 doen en de gene die het hoogste rollt mag als 1e iemand kiezen
- Na elke ronde worden er nieuwe teams gemaakt
- Als er een oneven aantal mensen zijn dan moet het team die te weinig mensen hebben een hero meenemen of een henchmen ALS die maar van het zelfde profession is als die van het laatstgekozen persoon is van het laatste team (dit is om het nog een beetje eerlijk te houden)
- Als je aan de verliezende hand bent GA NIET RAGE QUITTEN dit is onsportief en niet echt aardig wat je wel kunt doen is met je team Resignen
- Op tijd komen heb ik al eerder genoemd
- Van te voren afspreken of we WEL of NIET de flag gaan gebruiken (indien dit niet is gebeurd dan wel gewoon de Flag gebruiken)
- Van te voren afspreken of we de teams opvullen met Hero's en henchmen (hier ben ik wel een tegenstander van omdat WIJ beter moeten worden met onze eigen skills en niet het werd door NPC's laten opknappen
De kiezers zal ik uitzoeken als alle mensen zich verzameld hebben (het is veel leuke als we een grote Alliance hebben dan kunnen we er nog meer mensen aan mee laten doen)
ik had waarschijnlijk nog wel meer regels maar daar kan ik me nu niet zomaar op opkomen ik hoop dat we wat met dit kunnen doen, in mijn vorige guilds was dit altijd een groot succes en hadden we altijd de meeste lol en we leerden er ook nog van
Nog 1 klein dingetje is TeamSpeak
ik verlang wel van iedereen die hier aan meedoet om Teamspeak te downloaden en er op te gaan, een microfoon hebben is natuurlijk handig maar niet verplicht (alleen als je een kiezer bent)
========
Tips of vragen hier over zijn natuurlijk altijd welkom