Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf zo jan 24, 2010 7:41 pm
Valcon schreef:
Alyssa schreef:
Oh en tegen Valcon;
En jij zegt dat Barry een verrotte kop heeft? Serieus? Kijk eens naar jezelf, kneus
valt me op dat je alleen over dat barry respond
blablabla kom op vent merlijn heeft je nodig blablabla
edit: kut abonneren gedoe waarvan je emails krijgt terwijl ik nie geabonneerd op dit ben.
Barry Ratman Moderator
Aantal berichten : 181 Leeftijd : 34 Woonplaats : Beverwijk Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf ma jan 25, 2010 8:24 am
Valcon schreef:
Alyssa schreef:
Oh en tegen Valcon;
En jij zegt dat Barry een verrotte kop heeft? Serieus? Kijk eens naar jezelf, kneus
valt me op dat je alleen over dat barry respond ik zij dus iedereen hier heeft een kk verrote kop behalve jij en tom nog een edit Allysa ik moet elke dag naar mezelf kijken ;_)
en voor iedereen die schoenen van don laat zien dat hij geen saaie normale kk jonk is die alleen maar zwarte of witte schoenen draagt
EDIT: Barry je hebt egt een kk kop word comediant ofzo
Ik zal hier maar om lachen, het is gewoon grappig dat een zielig kneusje van 15? (gedraag je eens naar je leeftijd gast) mij vertelt dat ik een lelijke rotkop heb. Ik zou bijna medelijden met je krijgen, dus bij deze. Succes in het leven, je zal het nodig hebben.
Valcon
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 30 Woonplaats : Enschede Registration date : 23-01-10
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf ma jan 25, 2010 1:13 pm
softies......
Valcon
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 30 Woonplaats : Enschede Registration date : 23-01-10
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf ma jan 25, 2010 1:23 pm
Ik wil jeugdfoto's van jullie! :O IK WAS ZO SCHATTIG Hier was ik 13 D: Met mijn nicht
mistic
Aantal berichten : 137 Leeftijd : 30 Woonplaats : Den Haag / Dordrecht Registration date : 27-01-10
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf wo jan 27, 2010 4:25 pm
avatar ben ik nu [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
dat was ik
Gast Gast
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf wo jan 27, 2010 4:27 pm
ik in de sneeuw:D [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bloody hell hero
Aantal berichten : 198 Leeftijd : 31 Woonplaats : maarssen Registration date : 21-08-09
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf wo jan 27, 2010 6:34 pm
dat ik ooit zo klein was O_o(ik ben die blonde in het midden) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ik weet niet wat er gebeurd hier maar t loopt te kutten maar als de foto er niet staat klik op die link... als ie t doet xD
Valcon
Onderwerp: Re: Foto's van Jezelf wo jan 27, 2010 10:23 pm