Onderwerp: Guildwars Websites ma jan 05, 2009 11:48 am
*
Laatst aangepast door * op do jan 08, 2009 4:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Baron DIE NEUE SPAM-KÖNIG
Aantal berichten : 1282 Leeftijd : 31 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites di jan 06, 2009 3:25 pm
Erg mooi ja.. Een wit scherm?
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites di jan 06, 2009 3:48 pm
idd die site doet het ook neit bij mij =o
Gast Gast
Onderwerp: Re: Guildwars Websites di jan 06, 2009 3:50 pm
*
Laatst aangepast door * op do jan 08, 2009 4:58 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites di jan 06, 2009 3:51 pm
groen =|
Gast Gast
Onderwerp: Re: Guildwars Websites di jan 06, 2009 3:59 pm
*
Laatst aangepast door * op do jan 08, 2009 4:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Guildwars Websites wo jan 07, 2009 9:08 pm
dit forum is voldoende =d
nieuwtje
Aantal berichten : 885 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zwijndrecht Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites wo jan 07, 2009 9:33 pm
btw, eagle, als je het er niet mee eens bent en niks moois kan vinden, maak je toch iets moois
Gast Gast
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 9:42 am
*
Laatst aangepast door * op do jan 08, 2009 4:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 3:00 pm
Ben niet echt in voor de nerderige dingen..
Plaats op je website plaatjes van Cynn & Livia die naakt zijn en je krijgt genoeg hits
nieuwtje
Aantal berichten : 885 Leeftijd : 34 Woonplaats : Zwijndrecht Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 3:15 pm
doh -.-"
lkkr lyss
Gast Gast
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 3:26 pm
Alyssa schreef:
Plaats op je website plaatjes van Cynn & Livia die naakt zijn en je krijgt genoeg hits
ehm dus beetje geilen op polygonen en pixels vind jij niet nerderig ? Geeft ook niets kan me wel voorstellen gemiddelde leeftijd is toch aardig laag hier en die vallen wellicht daar op... ben daar iets te oud voor
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 3:53 pm
Alyssa schreef:
lyss niet iedereen die gw speelt is een pixel perv^^
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 7:42 pm
* schreef:
Alyssa schreef:
ehm dus beetje geilen op polygonen en pixels vind jij niet nerderig ? Geeft ook niets kan me wel voorstellen gemiddelde leeftijd is toch aardig laag hier en die vallen wellicht daar op... ben daar iets te oud voor
zou ik ook zegge als ik 98 was maarja (bijna) iedereen bij ons in TLP is geestelijk wel een stuk jonger dan hoe oud ze echt zijn.
nieuwtje
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 7:57 pm
Sjacie schreef:
* schreef:
Alyssa schreef:
zou ik ook zegge als ik 98 was maarja (bijna) iedereen bij ons in TLP is geestelijk wel een stuk jonger dan hoe oud ze echt zijn.
jij kan het weten he (eerst stond er bij zn leeftijd: 22 , had er toevallig gister naar gekeken xD)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 8:38 pm
nieuwtje schreef:
Sjacie schreef:
* schreef:
Alyssa schreef:
jij kan het weten he (eerst stond er bij zn leeftijd: 22 , had er toevallig gister naar gekeken xD)
LoL klopt aangezien dit mijn laatste post in dit forum zal zijn en ik mijn account niet kan verwijderen heb ik het maar vals aangepast Maar sjacie begrijpt mij iig wel
Ow en nieuwtje ik ben idd 22 ja well done sherlock anyways ik had alles leeggehaald en kreeg de foutmelding dat ik geen leeftijd van 99 mocht hebben:P dus vandaar 98 ^^ anyways was wel leuk ff hier maar ben nu weg arrivederci!
nieuwtje
Onderwerp: Re: Guildwars Websites do jan 08, 2009 9:01 pm
* schreef:
nieuwtje schreef:
Sjacie schreef:
* schreef:
Alyssa schreef:
LoL klopt aangezien dit mijn laatste post in dit forum zal zijn en ik mijn account niet kan verwijderen heb ik het maar vals aangepast Maar sjacie begrijpt mij iig wel
Ow en nieuwtje ik ben idd 22 ja well done sherlock anyways ik had alles leeggehaald en kreeg de foutmelding dat ik geen leeftijd van 99 mocht hebben:P dus vandaar 98 ^^ anyways was wel leuk ff hier maar ben nu weg arrivederci!
haha, maar is wel stom, stel dat je echt 99 bent en je tijd doorbrengt op forums, omdat je toch niks beters te doen hebt. Discriminatie o.O
Alyssa Admin
Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Guildwars Websites vr jan 09, 2009 2:56 pm
Citaat :
aangezien dit mijn laatste post in dit forum zal zijn en ik mijn account niet kan verwijderen heb ik het maar vals aangepast
Gah jij hebt geen stijl met dat sterretje.. ik verwijder je account.
nieuwtje
Onderwerp: Re: Guildwars Websites za jan 10, 2009 10:43 am
en terecht, hij kwam alleen nog wel eens om de hoek kijken... Kon geen afscheid nemen xD