Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo dec 17, 2008 7:36 pm
Dude... 5 minuten van je leven verspild aan een topic over Lollie...
GG
Gast Gast
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo dec 17, 2008 7:41 pm
Tha Rangah/Daimy schreef:
Dude... 5 minuten van je leven verspild aan een topic over Lollie...
GG
Nah 2 minuten heb een typdiploma hr
Tha Rangah/Daimy ym
Aantal berichten : 578 Leeftijd : 31 Woonplaats : Loenhout (België) Registration date : 04-05-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo dec 17, 2008 7:50 pm
YOU HAZ MAGIC FINGAHS
Gast Gast
Onderwerp: Re: waarom ben ik... do dec 18, 2008 12:00 am
No I haz cheezburger
FTW!!! Icanhazcheezburger
lollietje
Aantal berichten : 647 Leeftijd : 34 Woonplaats : op mijn heuvel(heb er huis opgebouwd :p) Registration date : 09-06-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... do dec 18, 2008 3:01 pm
Dr. Eagle schreef:
lollietje schreef:
Sorean schreef:
1 hij spamd niet nutteloos 2 hij is niet kut 3 hij is aardiger
1.hij post op oude topics 2.hij is uit de guild en zit nog op forum 3.en hij is niet zo aardig tegen mij(jij en eagle zijn zeker vrienden in het echt he) 4.ik wil een opstel van 5 zinnen van minstens 10 woorden waarom hij mij haat voor nieuwjaar
Thanx Sorean ^^
Anyways lollie ik haat je niet echt hoor want ik ken je niet eens >< Tis alleen dat je mij steeds aanvalt terwijl dat niet nodig is. Een forum is bedoeld om dingen met elkaar uittewisselen dat betekent dat wanneer iemand nieuw is hij OOK OP OUDE TOPICS nog mag reageren, want jij kan zelf bepalen welk topic jij wel en niet wilt lezen. Overigens hoef je hier niet nieuw voor te zijn natuurlijk, zolang ze geopend zijn mag je er op reageren. Dus als er oude topics zijn waar niet op gereageerd mag worden sluit of verwijder deze dan!
Ten tweede ben ik inderdaad uit de guild maar zoals ik ook al tegen Lyss zei ben ik hier eigenlijk alleen nog om een beetje te ouwehoeren met mede guildwars spelers als dat verboden is hoor ik dat graag dan ben ik hier zo weg hr . Ik had overigens om een Alliantie gevraagd met mijn eigen guild maar heb nog geen invite van TLP... Verder viel mij vooral op dat je op de foto's van alle spelers hier alleen maar negatief was en mensen zelfs beledigde en daar kan ik me inderdaad aan ergeren terwijl jij je eigen foto nog niet eens gepost hebt!
Ook is je Nederlands soms niet te begrijpen (en ik ben niet de enige blijkbaar) maar dit zou kunnen omdat je erg jong bent of Zuid-Afrikaans bent (geen racisme dit, maar zie zelf: http://af.wikipedia.org/wiki/Suid-Afrika).
Zo ik heb zelfs meer dan 10 woorden en 5 zinnen (is dat überhaupt mogelijk om maar 10 woorden voor 5 zinnen te gebruiken... maar swa.) en VOOR het nieuwe jaar. Nu hoop ik dat je ook wat gaat doen met deze kritiek en dat je eens gaat nadenken WAAROM je mensen beledigt en WAAROM je mij altijd aanvalt. Het is in ieder geval niet erg slim om mij als vijand te krijgen (wat trouwens erg lastig is hr) maar als je het voor elkaar hebt ben ik bang dat je vaak de rest ook tegen je hebt... zoals je nu wel een beetje merkt... en ik weet een manier om IP adressen te achterhalen en blokkeren:twisted:
PS. nee ik ken Sorean niet in het echt... PSS. Als er een modje komt gooi hier maar ff een slotje op denk dat lollie nu wel genoeg info heeft waar hij aan kan werken
geslaagd 10/10 en ik viel je aan omdat ik niet leuk vindt dat iemand op oude topics post
Baron DIE NEUE SPAM-KÖNIG
Aantal berichten : 1282 Leeftijd : 31 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... do dec 18, 2008 3:51 pm
Dr. Eagle schreef:
No I haz cheezburger
FTW!!! Icanhazcheezburger
Geniaal plaatje kerel xD
Sushi Tepanyaki
Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo apr 01, 2009 9:02 am
IMMA FIRING MAH LAZOR
O o /¯____________________________ ________________________/ | IMMA FIRIN MAH LAZOOR! BLAAAAAAAAAAARGHHH \_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\
shiny glove ll
Aantal berichten : 365 Leeftijd : 38 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo apr 01, 2009 6:31 pm
ik stel voor dat ik deze topic even interactief verpotentialiseer door
te spammen
Baron DIE NEUE SPAM-KÖNIG
Aantal berichten : 1282 Leeftijd : 31 Registration date : 03-10-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo apr 01, 2009 9:02 pm
En het heeft succes. Ik heb geklikt en kan nu niet weerstaan om te posten
Sushi Tepanyaki
Aantal berichten : 1434 Leeftijd : 31 Woonplaats : niet in belgië Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... do apr 02, 2009 12:25 pm
jotto
Aantal berichten : 146 Leeftijd : 28 Woonplaats : Emmen Registration date : 05-08-08
Onderwerp: Re: waarom ben ik... wo mei 26, 2010 8:25 pm