Aantal berichten : 1170 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:20 pm
Heey nerds
Het forum was offline, d'r was iets aan de hand maar ik heb het forum weer aan de praat gekregen.
Wat was de reden dat ik geleaved was?
Nou, woensdag avond waren Sorean, Don, Sjacie & Moo weer vreselijk aant kutten. De gewoonlijke - hoe irriteer je Lyss het meest- Op een gegeven moment dacht ik: Wat doe ik hier nou eigelijk?.. Ze waren vreselijk irritant en liepen te zeggen dat ik moest leaven. Dus ik dacht, waarom niet?
Ànyways, ik mis TLP, Don doet het goed, dus ik zal zo te zien niet zo welkom zijn.
Laatst aangepast door Alyssa op zo jul 25, 2010 9:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:34 pm
1 je bent welkom 2 ik wou je neit weg hebben 3 kom nou trug :O
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:38 pm
Citaat :
2 ik wou je neit weg hebben
Woah tuurlijk.. zeg dat tegen woensdag avond.
Sorean Alyssa's Slave
Aantal berichten : 1147 Leeftijd : 30 Woonplaats : Franeker Registration date : 07-06-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:43 pm
ik heb je nooit weg willen hebben !!!
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:46 pm
"Leave dan, we hebben je niet nodig." "Leave en maak Don guildleader!"
juist
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:47 pm
heb ik neit gezegt moet sjacie zijn mar dat heb ik echt neit gezegt O_O als of iik don als leader wil lmao
lollietje
Aantal berichten : 647 Leeftijd : 34 Woonplaats : op mijn heuvel(heb er huis opgebouwd :p) Registration date : 09-06-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:48 pm
Alyssa schreef:
Heey nerds
Het forum was offline, d'r was iets aan de hand maar ik heb het forum weer aan de praat gekregen.
Nou, woensdag avond waren Sorean, Don, Sjacie & Moo weer vreselijk aant kutten. De gewoonlijke - hoe irriteer je Lyss het meest- Op een gegeven moment dacht ik: Wat doe ik hier nou eigelijk?.. Ze waren vreselijk irritant en liepen te zeggen dat ik moest leaven. Dus ik dacht, waarom niet? Het gaat al SOREAN-IS-13 met me in rl - lang verhaal die ik liever niet kwijt wil - sommge weten ervan
Ànyways, ik mis TLP, Don doet het goed, dus ik zal zo te zien niet zo welkom zijn.
kan je het verhaal vertellen
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:50 pm
Citaat :
lang verhaal die ik liever niet kwijt wil
Hmmm..
-_-
Laatst aangepast door Alyssa op vr okt 03, 2008 2:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
don
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 32 Registration date : 03-05-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:52 pm
Alyssa schreef:
Heey nerds
Nou, woensdag avond waren Sorean, Don, Sjacie & Moo weer vreselijk aant kutten. De gewoonlijke - hoe irriteer je Lyss het meest- Op een gegeven moment dacht ik: Wat doe ik hier nou eigelijk?.. Ze waren vreselijk irritant en liepen te zeggen dat ik moest leaven. Dus ik dacht, waarom niet? Het gaat al SOREAN-IS-13 met me in rl - lang verhaal die ik liever niet kwijt wil - sommge weten ervan
1.wtf 2.kutten..nounou wat was et erg,dat ben je tog wel gewend 3.nog een keer wtf
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:52 pm
iedereen wil je trug trug trug Q.Q
don
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 2:57 pm
Weet ook nie hoe ze eraan komt dat ze nie terug mag maarja
Unity
Aantal berichten : 131 Leeftijd : 29 Woonplaats : Friesland Registration date : 20-07-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:02 pm
Lyss... Sorea, Sjacie en Moo zijn wel vaker irritant... Maar het is waar, Life Sucks... Zo af en toe wil je wel eens dood zijn. Maar na regen kan alleen maar zonneschijn komen. En een leven op GW bestaat niet. En vrienden op GW die je nog nooit gezien hebt bestaan ook niet. Je kunt elk moment verdwijnen en verschijnen. Ik heb op heel veel forums wel eens actief geweest tot ik het zat werd en verdween zonder iets te zeggen. Dat heb ik ook bij veel guilds gedaan. En als je genoeg van deze guild hebt, dan mag je van mij verdwijnen... Maar dan moet je het ook echt zeker weten... Zijn Sorea, Sjacie, Don en Moo de enige reden dat je er gewoon geen zin meer in hebt? Komop, je kunt dat op zoveel manieren oplossen... Vertel het ze gewoon, kick ze, ignore ze... Het enige wat kan gebeuren is dat je nepvrienden verliest. Je problemen in RL kan geen enkele nepvriend voor je oplossen... Dat zul je zelf moeten doen, maar nooit zonder steun van een ander. Praat erover met mensen die je vertrouwt, het simpelst zijn je ouders of je mentor, maar misschien heb je ook een hele goede vriend(in). Bedenk van tevoren hoe je het gaat brengen, anders heb je er nog niks aan.
Sorea, geen commentaar! Lollietje, jij ook niet!
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:02 pm
Sorean schreef:
heb ik neit gezegt moet sjacie zijn mar dat heb ik echt neit gezegt O_O als of iik don als leader wil lmao
alsof ik nog niet van genoeg de schuld kreeg...........................................
Alyssa schreef:
Leave dan, we hebben je niet nodig
zo hebbe we het zeker niet gezegt en we woude je niet wegjage je doet nu net alsof je niks gewend ben van ons......
Laatst aangepast door Sjacie op vr okt 03, 2008 3:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:03 pm
en de nobel prijs gaat naar 12 LOL nice
*dit is geen commentaar op wat 12 net zei*
Laatst aangepast door Sorean op vr okt 03, 2008 3:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Unity
Aantal berichten : 131 Leeftijd : 29 Woonplaats : Friesland Registration date : 20-07-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:04 pm
Sorean schreef:
en de nobel prijs gaat naar 12 LOL nice
Sorea... Kun jij lezen?
Unity
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:09 pm
Sjacie schreef:
Alyssa schreef:
zo hebbe we het zeker niet gezegt en we woude je niet wegjage je doet nu net alsof je niks gewend ben van ons......
Sjacie... Doe gewoon even normaal. Met discussieren krijg je haar toch niet terug???
Sjacie Admin
Aantal berichten : 835 Leeftijd : 34 Woonplaats : ergens in Zuid-Holland Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:11 pm
Unity schreef:
Sjacie... Doe gewoon even normaal. Met discussieren krijg je haar toch niet terug???
ik zeg alleen maar dat ze dat vast wel van ons gewend moet zijn en zo erg deden we echt niet woensdag.......
don
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:16 pm
Unity schreef:
Sjacie schreef:
Alyssa schreef:
Unity gaat zich belangrijk voelen
Sjacie Admin
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:17 pm
Don schreef:
Unity gaat zich belangrijk voelen
tja hij's bijna 13 he
Alyssa Admin
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:20 pm
Jezus Unity
Heb je dat van internet gehaalt ofzo xD
Dankje, Unity, dat had ik even nodig
don
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:22 pm
Unity ga van turnen af en woord psychiater
Unity
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:25 pm
Don schreef:
Unity ga van turnen af en woord psychiater
Is dat een compliment?
Alyssa schreef:
Jezus Unity
Heb je dat van internet gehaalt ofzo xD
Dankje, Unity, dat had ik even nodig
Niks internet... Gewoon een beetje wat geschreven... Ik ben niet zo dom als jullie denken hoor. Ohja, np xD
Sorean Alyssa's Slave
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:27 pm
hurray lys is back
hehe is 12 eindelijk nuttig
Unity
Onderwerp: Re: Roomsoezen vr okt 03, 2008 3:28 pm
Sorean schreef:
hurray lys is back
hehe is 12 eindelijk nuttig
Sorea, bedenk wel dat ik jouw probleem recht heb gezet -.-
Sorean Alyssa's Slave